Home » » Panas ! Identiti Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Terbongkar!

Panas ! Identiti Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Terbongkar!

Written By Teratak Al-Fateh Training & Consultancy on Thursday, August 04, 2011 | Thursday, August 04, 2011



Sudah sekian lama kita menunggu orang yang bertanggungjawab mengenal pasti identiti penghina islam di laman facebook dan twitter ini mendedahkan identitinya. Penghinaan yang sangat teruk oleh Makcik Hajjah Al-Wuzara ni melampau-lampau menghina islam.

Dalam islam sendiri pun kita dilarang untung menghina agama lain. Apatah lagi bila kita dapat tahu bahawa Makcik Hajjah Al-Wuzara ni adalah sebenarnya seorang ISLAM!!

Menurut blog duniacacamarba.blogspot.com :

Sebuah blog pro-BN, Cucu Tok Selampit mendakwa sudah dapat mengenal pasti identiti pelaku. Blog itu mendakwa usaha mengenal pasti identiti pelaku berjaya dilakukan dengan bantuan pengodam-pengodam (hackers) yang dirahsiakan identiti mereka.

Berdasarkan tulisan di CTS, empunya blog mendakwa sudah memperoleh nama penuh, alamat, NRIC serta gambar pemilik akaun wanita anti-Islam ini. Namun, empunya blog enggan mendedahkannya buat masa ini kerana mendakwa mahu mengumpulkan maklumat terperinci serta sedang berurusan dengan Jabatan Agama Islam dan agensi-agensi yang terlibat untuk membawa wanita murtad ini ke muka pengadilan.

Dan menurut blog ini lagi. Pembayang identiti pemilik account kurang ajar ini adalah seorang wanita muda yang datang dari keluarga campuran,iaitu bapanya seorang mualaf dan ibunya pula adalah seorang MELAYU!! Dia ini juga pernah bersekolah AGAMA dan pernah mendapat pendidikan di Universiti Utara Malaysia (UUM) dan mereka sudah mengenal pasti wajah perlaku ini yang dikatakan seorang yang CANTIK!

Dunia2...Moga beliau kembali ke pangkal jalan...Doakan makcik ni yer...hmmm

2 comments:

  1. minah ni langsi!nak mati agkanya kena telan bumi baru padan muka dia! fuckimak punye betina!

    ReplyDelete
  2. sabar2....kita doakan beliau insaf dan diterima hidayah dan taufik buat kali ke2...

    ReplyDelete

SAHABAT SEPERJUANGAN